}

Segmen Header siapa paling awesome ?

Assalamualaikum  
Peacee Yo(!) ^_^v

Hari ini aku join "segmen Header siapa paling awesome ?" .
Agak korang header yang aku awesome tak ?
Aku tak lah berapa pro sangat nak edit-edit ni .. 
Boleh lah sikit-sikit 
Ni lah header aku yang aku nak pertandingkan ...


Actually , ni header baru aku..
Dan disebabkan segmen ni takdak banner ..
So , aku backlink header aku terus ke segmen tu...
Jom lah join ...
Klik je header aku yang atas ni 
Senang je syarat2x dia ...

Hadiah : 

Blousex1 n Shawlx1 topup rm5x3
Barangan kraft nama x2 , Review Blog untuk 3 orang


Syarat2x :

WAJIB FOLLOW BLOG SPONSOR

Mohd Zuhri ,  Aswan Azmy , Cik Fie , Farisya
Fiqah


LIKE FANPAGE SPONSOR

Mohd Zuhri , Farisya ,Aswan Azmy , Cik Fie

Add fb sponsor 

Puteri Insyirah

Follow twitter dia ok  


Farisyah

Cara penyertaan : 

Wajib buat satu entry bertajuk Segmen Header siapa paling
awesome ?

Letak header korang dekat entri tersebut  
n publish ..

n letak link blog kat ruang komen blog Zuhri
dekat cbox or tempat lain .. Zuhri tak layan ok


Harap aku bertuah dalam segmen ni .. aminn !




♥ Thank you usha entry diatas ! Like lah kalau suka ♥ !

3 comments:

are_lin@yu said...

ayu folo sini dear ;)

Dayah Danisha said...

@are_lin@yu will follow u back sys

Dayah Danisha said...

@LuNa Lee Thanks follow n' visit.. will follow n' visit your blog :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
footer