}

Owner Taiko





Bagi sesiapa yang mahu tahu tentang aku
teruskan membaca sampai abeh.
Bagi yang tak , hampa just Go Away
 Ok let's start~ 
Name : Nor Hidayah Binti Nor Arman 
Birth of date : 9/11/1997  (kasi lah hadiah)
Place : Kedah 
Why create blog : Just bazirkan masa 
Have boyfriend : Secret kod
Favourite food : Kek coklet !!
Favourite drink : Kebanyakkan air teh ais ~
No.phone : XXXXXXXXXX
Best friends : Shira , Izyan , Munirah and banyak lagi lar.
Keturunan aku orang siam ! wow , kau orang siam ea . Tak de lah , just keturunan jew pun ~
Aku penah sekolah 4 buah sekolah 
iaitu, 
SK Jerlun , (sekolah sementara jew)
and the last
l
l
l
l
l

V
Nanti aku rindu la dekat kengkawan dekat kolah SMKAH.
Sebab nye , aku kena pindah lagi gi ke 
(ade masalah tu pasal kena pindah law tak , tak nak lah pindah)
masuk ne 5 sekolah
kepada kawan di sekolah mergong :
Want to be friend ?
One more thing u have know ,
aku ne seorang pelajar yang akan menduduki PMR
PMR tu ! (2012)
aduhh !
yang aku ne sibuk ngan blog la fb la.
PMR tu hampeh !  

Tu jew kod . k lah, tata , titi , tutu....




♥ Thank you usha entry diatas ! Like lah kalau suka ♥ !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
footer