}

Segmen Blogger Muslimah

Assalamualaikum
Peacee Yo(!) ^_^v


Aku join segmen Sifu aku lagi ! Sapa lagi kalau bukan Cikgu Hafizz Aziz . 
Kali ni dapat doodle .. Kalau dapat tu kira first time lah ..
Harap aku dapat .. Aminn.. :D

Warna untuk baju dan tudung : Semestinya nak unggu dan biru ! *pandai2 cikgu padankan >_<
Nickname di doodle : Dayah Danish lah .. * Danish nama adik

Tag 2 rakan blogger muslimah :



Bukti dah tekan button SHARE FACEBOOK pasti dah ketahui kan ..
Siap tag mention nama lagi :D.

Maybe aku akan buat doodle nie untuk 100 blogger yang terpantas join kot. Kalau tak sampai 100 orang join, aku akan buat untuk semua blogger lah. Hihihihi. So itu ja kot. Selamat bersegmen ye semua. Peace. -Kata-kata muatiara dari Cikgu Hafizz-



♥ Thank you usha entry diatas ! Like lah kalau suka ♥ !

8 comments:

Unknown said...

thank tag cik akak...hihi..
cik akak dah join juga...nanti jangan lupa tag akak lagi dear :)

Farah Waheda Wahid said...

selamat bersegmen dayah...

Unknown said...

Blogwalking sinie.. Dari segmen yang sama :) Singgah ke blog saya yee..

http://adeqmass.blogspot.com/2013/03/segmen-blogger-muslimah.html

Dayah Danisha said...

@Nao Mei hehee... ok2 :in sha allah :D

Dayah Danisha said...

@Farah Waheda Wahid Trima kaseh :D

Dayah Danisha said...

@adeq mas Thanks BW ... On the way...

FIZGRAPHIC said...

Doodle dah siap

http://2.bp.blogspot.com/-JseDte_-kMA/UWW3aKKESrI/AAAAAAAAV50/cHRI6MQR3xU/s1600/Dayah+Danish.png

Dayah Danisha said...

@Hafizzi Aziz Terima Kasih !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
footer