}

Change your colour facebook

 
Lama nya aku tak buat entry . Dah 9hari blog ne sunyi tanpa sepi . Tanpa sepi ? Asal buka facebook aku selalu melawat blog ne . Tak sepi la .Hihi..
 
Lagi pun rasa malas datang dalam diri . Sejak akhir ne , banyak sangat masalah . Ok , papa pun hari nak bagitahu korang facebook kita boleh tukar warna . Awesome right ? Aku ne kan gila PURPLE . So , aku pakaikan " baju " purple untuk my sweet heart aku , DAYAH DANISHA .
 

See ? Ok , korang berminat nak buat tak ? Ada orang dah tahu benda ne semua . Tapi ne untuk orang yang tak tahu je la. Yang dah tahu , kita study lagi . :D . Tapi nak buat ne untuk pengguna Mozilla Firefox je . Kalau tak da Mozilla Firefox boleh buat tak ? Tak da Mozilla Firefox tak boleh buat la sayang . 

Download sini kalau tak da : http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Dah siap download ? Ok mari kita ikut tutorial video ne . Luangkan sedikit masa untuk tonton ne . Enjoy this yaww !




Bagitahu la kalau sudah jadi ye .


♥ Thank you usha entry diatas ! Like lah kalau suka ♥ !

4 comments:

CikMunBlogger said...

nice tuto , girl :)

kite pun minat purple . obsses ! :D

Dayah Danisha said...

@CikMunBloggereya ? haha ! geng laa kita

Anonymous said...

dah x jd :)

Dayah Danisha said...

@Anonymoushar ? dah xjd ? haha...macam2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
footer