}

Jom usha entry ini

Rahsia tahi lalat

Views

Hai semua ! korang yang tengah baca ne ada tahi lalat tak ? Tak ada ?? Biar betul . Satu pun tak ada ? Sah korang alien *gurau jew. hehe . Hampa taw dak yang tahi lalat ne ada maksud tersembunyi . Yang dah tahu tu , ulangkaji balik . Hehe. Yang belum tahu , jum scoll bawah dan ambil tahu sal tahi lalat kamu tu . 

 
(kasar bahasa, sory)

|
|
|
V

  1. Bibir atas kanan - banyak rezeki, pandai
  2. Bibir atas kiri - ramai kawan, baik hati
  3. Bibir bawah kanan - disegani orang, ramai yg suka
  4. Bibir bawah kiri - pandai bicara, tak mudah kalah
  5. Leher kanan - cerdas, jujur, berani menderita
  6. Leher kiri - cerdas dlm segala hal dan banyak pengetahuan
  7. Leher di tengah - tercapai cita-cita
  8. Biji mata kanan - suka serong dan pembohong
  9. Biji mata kiri - pembohong tetapi baik hati
  10. Hujung mata kanan - baik hati, sopan santun, cerdas
  11. Hujung mata kiri - baik budi, murah rezeki
  12. Betis kanan - suka berhibur, boros
  13. Betis kiri - rajin, tidak suka menganggur
  14. Lutut kanan - bersikap tidak peduli dan tak mahu berusaha
  15. Lutut kiri - kurang kuat berusaha
  16. Kepala sebelah kanan - terkabul cita-cita
  17. Kepala sebelah kiri - sering menemui kesusahan
  18. Kepala sebelah belakang - jujur, sabar dan tekun
  19. Kening kanan - cerdas dan cekap
  20. Kening kiri - cerdas, sopan santun
  21. Tengah kening - keras hati, berani segala hal
  22. Hujung mulut kanan - kecil rezeki, tak mudah kalah
  23. Hujung mulut kiri - suka berpoya-poya
  24. Ketiak kanan - dapat menyimpan rahsia
  25. Ketiak kiri - jujur, banyak yang cinta
  26. Pergelangan kaki kanan - suka keluar rumah
  27. Pergelangan kaki kiri - kehendak kuat
  28. Batang hidung - banyak dicintai orang dan dapat menjadi kaya
  29. Pada hidung - banyak rezeki
  30. Dagu bawah kanan - jujur dan baik hati
  31. Dagu bawah kiri - bijak sana dan berbudi luhur
  32. Kemaluan kanan atau kiri - baik, suka senggama <-- *korang tahukan
  33. Di kepala kemaluan (lelaki) - bakal beristeri 2<-- *zakar
  34. Tumit kanan - jujur dan banyak kawan
  35. Tumit kiri - baik budi
  36. Alis kanan suka - menolong, baik hati
  37. Alis kiri - ramai yang suka
  38. Pangkal peha kanan - kemahuan kuat
  39. Pangkal peha kiri - suka kerja apa pun
  40. Telapak kaki kanan - tak mudah mengeluh
  41. Jari kaki kanan - suka menolong
  42. Jari kaki kiri - berbudi, suka berbuat baik
  43. Bahu kanan - cermat dlm membuat keputusan, banyak tanggungan
  44. Bahu kiri - suka kerja keras, banyak tanggungjawab
  45. Lengan kanan - setia dan taat pada atasan
  46. Lengan kiri - menepati janji dan rajin
  47. Pipi kanan - ramai teman
  48. Tengah-tengah pipi kanan - ramai yg suka
  49. Tengah-tengah pipi kiri - ramai teman
  50. Ubun-ubun - kurang jujur
  51. Pusat - cerdas, tangkas, tekun
  52. Pusat bahagian kanan - sejahtera dalam hidup
  53. Pusat bahagian kiri - beroleh kemliaan
  54. Pinggang kanan - sayang pada pas! angan hidup
  55. Pinggang kiri - disayang pasangan hidup
  56. Dada kanan - dapat mengatasi masalah
  57. Dada kiri - berani, jujur dan sabar
  58. Telapak kaki kanan - tidak mudah mengeluh
  59. Telapak kaki kiri - baik budi pekertinya
  60. Siku tangan kanan - kuat ingin memiliki kekayaan
  61. Siku tangan kiri - baik hati, suka menolong
  62. Jari tangan kanan - serba beroleh keuntungan
  63. Jari tangan kiri - serba baik bekerja
  64. Jari telapak tangan kanan - banyak rezeki tapi boros
  65. Jari telapak tangan kiri - banyak rezeki dan cermat
  66. Perut bawah kanan - banyak rezeki, suka memberi maaf
  67. Perut bawah kiri - baik hati, tenang hidupnya
  68. Sudut mata kanan dalam - disayang suami atau isteri
  69. Sudut mata kiri dalam - tidak mudah dilupakan pasangan
  70. Sudut mata kanan luar - baik budi, ramai yg cinta
  71. Pelipis kiri - murah rezeki, dpt jadi kaya
  72. Pelipis kanan - serba berhasil dalam usaha
  73. Kelopak mata kanan atas - baik hati, ramah, berjaya
  74. Kelopak mata kiri atas ! - baik budi, ramai yg suka
  75. Kelopak mata kanan bawah - agak malas
  76. Kelopak mata kiri bawah - agak bodoh, kurang bijaksana

Aku paling ketara di tengah-tengah pipi kiri maksudnye ramai kawan 
Korang ape pulak maksud dea ??cegitaw sikit



♥ Thank you usha entry diatas ! Like lah kalau suka ♥ !

4 comments:

rendy rhembest said...

Kalau dibatang hidung apa??

Ella Suhaila said...

saya di pipi kanan :)

Dayah Danisha said...

@rendy rhembest banyak dicintai orang dan dapat menjadi kaya. :D

Dayah Danisha said...

@Ella Suhaila maksudnya ramai teman . wahh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
footer