}

Throw back 2013

Assalamualaikum
Peacee Yo(!) ^_^v

Esok 1/1/2014 adalah tahun baru dan pagi ni hari terakhir bagi 2013 . Pejam celik, pejam, celik dah nak masuk 2014 . Masa terlalu cepat berlalu . 



Banyak cerita nak dicerita tapi nak dicerita semua , memang tak rr. Korang kena tengok entry3 lama aku lah. Terpaksa la aku hadkan segala cerita. Jenuh aku nak cerita semua kan. Ni aku just imbas lalu je.  

Sedar tak sedar kita hampir dengan 2014, pantas sangat masa berlalu. rasa baru semalam aku rasa kecewa, gembira, teruja, sakit and so on rupanya dh lama. syukur Alhamdulilah, masih teguh aku lawan segala anasir walaupun banyak kali di bahas.

Tahun 2013, banyak beri aku pengalaman yg baru sebagai seorang yang baru meningkat remaja. aku bersyukur, Allah masih membuka pintu rezeki aku, masih lagi buka pintu hati aku untuk terus kuat, dan terus berubah. 

Sepanjang tahun ini, aku jalani hidup dengan penuh perasaan campur baur diadun rapi, indahnya rasa nikmat Allah. hilang satu Dia ganti lipat kali ganda, siapa sangka lidi dh jadi nangka *ada kaitankah? :3

Disini aku amat berterima kasih kepada keluarga, kengkawan lama serta baru, mereka lah yg sentiasa ada bersama dengan aku masa susah atau senang. Teringat time aku nageh , member cover dengan tutup beg kad muka aku. Haha! terasa indah time tu

  
  
        



Moment antara aku dengan member3 aku yang baru mahupun yang lama . Terima kasih , sebab sanggup kesat airmata aku .Terima kasih kawan kawan, sebab mahu kawan dengan aku walaupun aku tahu aku tak prefect macam orang lain . Terima kasih aku ucapkan, pada sesiapa sahaja, kenal mahupun tidak. Mendengar segala coleteh , berleter dengan aku. Terima kasih Allah, sentiasa menemani ku . Terima kasih mak ayah, sentiasa doakan , sokongan, dan beri dorongan kepada aku berubah menjadi lebih baik dari sebelum ni .

Pendek kata terima kasih untuk segala-galanya . Maafkan aku jika terkasar bahasa, termarah , tercubit , tertampar, terterajang , buleh kata semua ter , ter lah. Mintaa maaf sesangat . Bak kata orang "ambil yang jernih , buang yang kotor" . Nabi pun maafkan umatnya , tambahlah kita kan .

*Teringat time duk tengah drive kereta . Sempat lagi mak snap .:3 




♥ Thank you usha entry diatas ! Like lah kalau suka ♥ !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
footer