}

Jom usha entry ini

Dinosour asal daripada babi dan ular

Views
Assalamualaikum ♥ 
Peacee Yo(!) ^_^v

Aku nak cerita asal usul kejadian dinosour .
Dinosour ni sebenar berasal daripada babi di campur dengan ular !! 
Ops ! kasar sangat kod . Hee.. Pembetulan kinzir .. :P
Tak caya ka ? Nak bukti ? Nak tengok ne .. Lepas tengok jangan marah dekat aku nahh ! 

1



2



3




Hahaa ! anda terkena :P .. hehee.. tak dak pasai kinzir dengan ular jadi dinosour .. Jangan caya semua ne .. Ne semua karut ...




♥ Thank you usha entry diatas ! Like lah kalau suka ♥ !

14 comments:

siti ZAHARA said...

hee..mcm2 ada..

syuk shusuke said...

hahaha. imaginasi tinggi sangat ni.
makan calcium bnyk2

mimi zakaria said...

hak hak !! ular tu msuk dlm bontot babi dan keluar melalui mulut babi tu..tu pasai jadi gitu , haha

Dayah Danisha said...

@siti ZAHARA macam2 da hanya di blog DAYAH DANISH :D

Dayah Danisha said...

@syuk shusuke Hihii .. :D

Dayah Danisha said...

@mimi zakaria hahaa.. ! ttu la ..

Johar Mukminin said...

wuhuuuu ... tekena ..

fasham said...

hai dah follow and join contest

update :

http://lollista.blogspot.com/2013/06/novel-kirana-aqila-chapter-5-here-i.html

zakirasli .. said...

wahaha.. mcm btul pn ada gak.

Dayah Danisha said...

@Johar Mukminin hikhik

Dayah Danisha said...

@fasham Hi and Thanks...

Dayah Danisha said...

@zakirasli .. Hahaa.. jangan dok caya pulak

Dayah Danisha said...

@zakirasli .. Hahaa.. jangan dok caya pulak

Raudzah Z said...

comel aje dinasor tu ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
footer